Tarih: 24 Nisan 2019 İnovasyon Odaklı Neuromarketing Eğitimi Beykent Üniversitesi Bankacılık ve Finans & Yatırım Kulübü ve Öğrenci Dekanlığı iş birliğinde Ayazağa-Maslak Yerleşkesinde Serkan Uygur tarafından öğrencilerimize Neuoromarketing Eğitimi verildi. Öğrencilerimize tüketici davranışlarını anlamaya bu davranışların oluşmasındaki psikolojik ya da sosyal nedenleri araştırmaya, reklamcılar ve hedef kitleye en uygun satın alma koşullarını keşfetmeye, tüm bunların oluşumunda tüketici yani hedef kitlesinin hangi davranışla hangi düşünceyle hareket ettiğini araştırmaya yönelik yapılan çalışmalar anlatıldı. İlgili Görseller Facebook'ta Paylaş Twitter'da Paylaş LinkedIn'de Paylaş E-posta Gönder Whatsapp'ta Paylaş
Tarih: 24 Nisan 2019 İnovasyon Odaklı Neuromarketing Eğitimi Beykent Üniversitesi Bankacılık ve Finans & Yatırım Kulübü ve Öğrenci Dekanlığı iş birliğinde Ayazağa-Maslak Yerleşkesinde Serkan Uygur tarafından öğrencilerimize Neuoromarketing Eğitimi verildi. Öğrencilerimize tüketici davranışlarını anlamaya bu davranışların oluşmasındaki psikolojik ya da sosyal nedenleri araştırmaya, reklamcılar ve hedef kitleye en uygun satın alma koşullarını keşfetmeye, tüm bunların oluşumunda tüketici yani hedef kitlesinin hangi davranışla hangi düşünceyle hareket ettiğini araştırmaya yönelik yapılan çalışmalar anlatıldı. İlgili Görseller